niedziela, 17 stycznia 2016

New Year

Rok 2015 już dawno za nami. Aż trudno uwierzyć, ze czas tak szybko mija. W życiu każdego z nas z pewnością wydarzyło się wiele. Warto przypomnieć sobie najważniejsze momenty, te dobre i złe chwile oraz wyciągnąć z tego wszystkiego wnioski, które pozwolą nam stawać się coraz lepszym każdego dnia.


Dla mnie ten rok był bardzo pracowity. Kończyłam gimnazjum, a co za tym idzie, musiałam się jeszcze bardziej przyłożyć do nauki, żeby dobrze napisć testy gimnazjalne i poprawić oceny. Później bal trzecich klas, bierzmowanie, zakończenie roku i walka o dostanie się do wymarzonego liceum.

Muszę przyznać, że nie było łatwo, ale koniec końców wszystko dobrze się ułożyło. Poznałam nowych ludzi, inne środowisko, przyzwyczaiłam się do nowej rzeczywistości, w której nie zawsze wszystko układa się po naszej myśli. Jestem w klasie o profilu biologiczno-chemicznym, oprócz normalnych lekcji mamy zajęcia dodatkowe, wykłady na wyższych uczelniach, warsztaty, laboratoria. Najważniejsze, żeby robić to, co się lubi i tego się trzymajmy!

Rok 2016 stoi przed nami otworem. To od nas zależy, czy spełnimy swoje marzenia, osiągniemy kolejne cele, stawiając wysoko poprzeczkę.


                                                        pixabay.com

                                                       pixabay.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

/body>